Deze week ging collega Silke op bezoek bij Bechtle, een internationale IT-reseller gevestigd in Pelt. Elk jaar organiseren zij een zomeractie waarbij hun klanten bij elke bestelling punten kunnen inzamelen die omgezet kunnen worden in een bijdrage van Bechtle aan een goed doel.
Een van die goede doelen was dit jaar het Centrum ter Preventie van Zelfdoding. “Ik spreek voor alle collega’s wanneer ik zeg dat wij onder de indruk zijn van jullie missie, en we hier graag aan bijdragen”, aldus Femke Davids, marketeer bij Bechtle.
De actie was dit jaar een enorm succes – uiteindelijk klokte het bedrijf af op een bedrag van 2480 euro voor het Centrum ter Preventie van Zelfdoding. Na een fijne kennismaking met Ruth Wachelder, general manager, volgde de formele overhandiging van de cheque.
Veel dank aan iedereen die dit mooie succes mee mogelijk heeft gemaakt! De opbrengst gaat naar het verder uitbouwen van de Zelfmoordlijn en het vormen van iedereen die een verschil wil maken in het voorkomen van zelfdoding.